utorak, 27. travnja 2010.

..Slaven..ja..starke..sitniš u džepu..i neke nepregledne daljine koje ćemo baciti pod noge...aww..obožavam ljude s kojima mogu sanjariti.. :D

..divno je to kad ti na kraju dana s drugog kraja svijeta neki stari.,drag prijatelj ukrade milijun osmijeha i isto toliko ti ih pokloni..

..divno je znati da postoji netko..tko je s tobom i kad nije tu..netko s kim možeš sanjati lucidne..(ne)ostvarive..daleke..predivne, dječije snove..
prijatelj..to je ono najbolje što možeš imati!


..hvala ti za sve zajedničke godine i za ovu blizinu unatoč daljini što se proteže između nas..

..grlim te kilometarski dugim zagrljajima..mašući ti sa svog kraička svijeta.,
dok drugi grad smišlja melodije uspavanke kojom će te otpratiti u san, ja po zvijezdama prosipam bezbroje poljubaca da te zagrle ako ružno zasanjaš... :D

1 komentar:

  1. Volim iskren ljudski osmijeh.....jedna od poslednjih ne iskvarenih stvari na ovom svijetu.
    A tvoj osmijeh mi je definitivno jedan od najdrazih. Drago mi je da te moje gluposti i besmislena sanjarenja tako nasmijavaju...one setnje i nase svadje :)
    Ne brini za mene daljina ne postoji, za mene si uvijek tu i nadam se da znas da je i obratno.

    Svi svjetovi ovog vremena, stvarni i ne stvarni su nasi da po njima lutamo samo trebamo jako zeljeti....

    prijatelju, srodna duso hvala ti

    OdgovoriIzbriši