petak, 19. ožujka 2010.

idi

Pokloni svoj osmijeh
tamo nekoj drugoj i petoj i sedmoj..onoj koja će znati da ga vrati..
koja ne voli čekati i nije joj problem bezobrazno lagati..
meni nemoj..ja nisam jedna od..

..neka tvoje riječi odu na tamo neke
očima blizu,a mislima daleke..
na one što uvijek slušaju a rijetko čuju..
na one što se zaljubljuju..pa dopuštaju
da njima brišeš pod..

..za tebe sam bila loša i kad sam najbolja..
nikad po tvojim mjerama
i nisi imao mjesta za još jedno srce ispod svog kaputa..
a ja nikad nisam bila jedna od onih pokraj puta..
zato idi ako te je volja..

idi i budi dobro..najbolje što znaš..
već će netko i mene voljeti..
i kao vrlinu priznavati mi svaku grešku..
ti samo idi dalje..s istom laži u smiješku..
..i nemoj me nikad potražiti,
čak i ako ti sine da sam ja Ona jedina,
prava samo za tebe,
prva od milijun koja ti pruža more tišine i svu silinu uragana u istom trenu..
..smrvio si našu vječnost u prah..gotovo nevidljive komade..
i ne kuni se da sam ti značila...jer oni koji vole, to ne rade...

Nema komentara:

Objavi komentar