srijeda, 10. ožujka 2010.

..savršeno..zima je poduzela sve da zamrzim snijeg do kraja.. :/





..i opet taj osjećaj samoće..kad neće nikog mene krene i hoće..

..ne sviđa mi se pogled kroz prozor ni tišina ulica..
..ne sviđa mi se ni činjenica da nema nikoga u čijim bi džepovima mogla zgrijati ruke..
..jučer bi rekla kako sam toliko naviknuta na samoću da sam se i zaljubila u nju..ali, danas mi fali netko u čiji bi se zagrljaj sakrila od svijeta..
..voljela bi zaspati..preskočiti svu hladnoću, smrznute ruke i prepune tenisice snijega..

..trebalo je početi proljeće..duge vožnje na biciklu..pogledi izgubljeni u daljinama..

..zima je pretjerala...i ja se osjećam prilično isfrustrirano..




..samo da nije tako jebeno hladno i izvana i iznutra..





'ajde ukradi mi osmijeh
i zapleti se u paučinu mojih misli
kvareći mi samoću
razbij zid oko srca
i izgubi se u beskraju mojih očiju

raspleti te čvorove tuge
i dahom zgrij ove ledeno drhtave ruke



..hladno a tebe nema boli od uspomena../..hladno i nemam kuda..teško je loše svuda...

Nema komentara:

Objavi komentar